Logowanie
Strefa klientaby być na bieżąco
Każdy z naszych klientów otrzymuje stały dostęp do Strefy klienta.
To ciągle aktualizowany zbiór dokumentów.
Szkoleniabo warto poznawać
W ramach naszych usług oferujemy szkolenia dotyczące systemów jakości.
Mogą one odbywać się w siedzibie klienta bądź w formie e-learningu.
Outsourcingna prawdę warto
Zdecyduj się na zlecenie nam usługi nadzorowania systemu.
W ramach umowy zobowiązujemy się do zachowania tajemnicy.
Outsourcing
Chcesz wspomóc swoich pracowników? Zdecyduj się na zlecenie nam usługi nadzorowania systemu.
Wtedy to my będziemy odpowiedzialni za:
- utrzymanie zgodności systemu zarządzania jakością z normą,
- przegląd i aktualizację dokumentów, w tym: księgi jakości, procedur, instrukcji, planu HACCP, formularzy do prowadzenia zapisów,
- koordynację działań związanych z utrzymaniem i doskonaleniem systemu w całym przedsiębiorstwie, w tym bieżący nadzór nad prowadzeniem zapisów jakościowych przez pracowników,
- przegląd, weryfikację i aktualizację dokumentów pod kątem wymagań prawnych (wprowadzanie bieżących zmian wynikających ze zmian przepisów prawnych),
- przegląd, weryfikację i aktualizację dokumentów pod kątem wymagań klientów sieciowych (w tym pomoc w realizacji zaleceń wynikających z auditów klientów),
- planowanie i prowadzenie auditów wewnętrznych w celu zbadania zgodności systemu z zaplanowanymi ustaleniami,
- ustalanie działań korygujących i zapobiegawczych,
- ustalanie działań korygujących w przypadku stwierdzenia niezgodności wyrobów, reklamacji, zwrotów i ewentualnych wycofań wyrobu z rynku,
- planowanie i prowadzenie szkoleń z zakresu systemu zarządzania jakością,
- przedstawianie sprawozdań dotyczących funkcjonowania systemu zarządzania jakością,
- przeprowadzanie przeglądu systemu - opracowanie raportu z przeglądu systemu,
- funkcjonowanie systemu wobec auditów klienta i jednostek certyfikujących.
Korzyści z outsourcingu:
- odciążenie pracowników,
- zawsze aktualna dokumentacja,
- bezstronne audyty wewnętrzne,
- stały dostęp do Strefy klienta.
W ramach stałej umowy zobowiązujemy się do zachowania w tajemnicy i nie ujawniania okoliczności, danych i informacji, o których dowiedzieliśmy się w związku z wykonywaniem niniejszej umowy. Zleceniobiorca zobowiązuje się zachować w tajemnicy informacje poufne dotyczące umowy, w szczególności: technologii, handlu, projektów, stwierdzanych niezgodności, które mogą stać się dostępne dla Strony drugiej zarówno w formie pisanej, mówionej, nagranej lub każdej innej.
Chcesz więcej informacji? Zapytaj tutaj.